Oddělení Led svítilen
Oddělení baterií a nabíječek
Oddělení cyklo doplňků
Oddělení mobilních telefonů
Oddělení Led pásků a žárovek
Před oznámením reklamace, pokud se nejedná o naprosto zjevnou závadu, prosíme zkontrolujte následující:
- Baterie jsou vybité nebo málo nabité - nabijte je nebo vyměňte. Zkuste i jinou nabíječku, síťový USB adaptér nebo jiný kabel, aby se vyloučila chyba v přívodu proudu. Vybitá baterie je příčinou až 70% reklamací svítilen - ano je to opravdu tak.
- Kontakty uvnitř svítidla jsou zaneseny - očistěte je a aplikujte Deoxid nebo jiný kontaktní přípravek
- Hlava, tělo nebo zadní část svítilny jsou uvolněné - přidejte lubrikant na těsnící kroužky a dotáhněte na pevno hlavu i konec svítilny.
- Baterie (pokud není uvedeno jinak) vkládejte kladným pólem směrem k hlavě svítilny
Pokud žádná z těchto rad nepomohla, ideální postup reklamace je sepsání stručného emailu s předmětem "Oznámení reklamace". V emailu uveďte uveďte název výrobku, číslo nákupního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky, a popište závadu (závady) výrobku. Zašlete na náš email reklamace(zavináč)led-expert.cz a my Vám obratem odpovíme s instrukcemi o dalším postupu. Je také možné reklamaci oznámit telefonem, ale pro Vaší i naší evidenci doporučujeme zvolit oznámení emailem. O právech z vadného plnění se dočtete v obchodních podmínkách.