Před oznámením reklamace, pokud se nejedná o naprosto zjevnou závadu, prosíme zkontrolujte následující:
- Baterie jsou vybité nebo málo nabité - nabijte je nebo vyměňte. Zkuste i jinou nabíječku, síťový USB adaptér nebo jiný kabel, aby se vyloučila chyba v přívodu proudu. Vybitá baterie je příčinou až 70% reklamací svítilen - ano je to opravdu tak.
- Kontakty uvnitř svítidla jsou zaneseny - očistěte je a aplikujte Deoxid nebo jiný kontaktní přípravek
- Hlava, tělo nebo zadní část svítilny jsou uvolněné - přidejte lubrikant na těsnící kroužky a dotáhněte na pevno hlavu i konec svítilny.
- Baterie (pokud není uvedeno jinak) vkládejte kladným pólem směrem k hlavě svítilny
Pokud žádný z těchto bodů nepomohl, nebo je výrobek zjevně vadný, postup reklamace je následující:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu reklamace@led-expert.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám poskytnete detailní popis nebo video závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie nebo videa. Je také možné reklamaci oznámit telefonem, ale pro Vaší i naší evidenci doporučujeme zvolit oznámení emailem. O právech z vadného plnění se dočtete výše, v obchodních podmínkách.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám další pokyny k reklamaci
- Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.