Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. Reklamace - jak postupovat

     Online platby kartou:
 

 Objednávku Vám doručíme:

     Ověřeno zákazníky:

Reklamace - jak postupovat

Před oznámením reklamace, pokud se nejedná o naprosto zjevnou závadu, prosíme zkontrolujte následující:

Baterie jsou vybité nebo málo nabité - nabijte je nebo vyměňte. Zkuste i jinou nabíječku, síťový USB adaptér nebo jiný kabel, aby se vyloučila chyba v přívodu proudu. Vybitá baterie je příčinou až 70% reklamací svítilen - ano je to opravdu tak.
- Kontakty uvnitř svítidla jsou zaneseny - očistěte je a aplikujte Deoxid nebo jiný kontaktní přípravek
- Hlava, tělo nebo zadní část svítilny jsou uvolněné - přidejte lubrikant na těsnící kroužky a dotáhněte na pevno hlavu i konec svítilny.
- Baterie (pokud není uvedeno jinak) vkládejte kladným pólem směrem k hlavě svítilny

Pokud žádná z těchto rad nepomohla, ideální postup reklamace je sepsání stručného emailu s předmětem "Oznámení reklamace". V emailu uveďte uveďte název výrobku, číslo nákupního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky, a popište závadu (závady) výrobku. Zašlete na náš email reklamace(zavináč)led-expert.cz a my Vám obratem odpovíme s instrukcemi o dalším postupu. Je také možné reklamaci oznámit telefonem, ale pro Vaší i naší evidenci doporučujeme zvolit oznámení emailem. O právech z vadného plnění se dočtete v obchodních podmínkách.

Platební metody 

Užitečné informace

O nás

Obchodní podmínky/GDPR

Doprava a platba

Kontakty

Velkoobchodní prodej

REKLAMACE

 

Kontakty

LED-Expert.cz
Stroupežnického 24
150 00 Praha 5

Kamenná prodejna

 

Po-Pá: 10-18h
So-Ne: zavřeno

Logo
© 2020 led-expert Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.